loading...

بهترين طراحي اداري و دكوراسيون تجاري

بهترين طراحي اداري و دكوراسيون تجاري

بازدید : 191
11 زمان : 1399:2

طراحي داخلي رستوران

طراحي دكوراسيون داخلي و تنوعي لازم در فضاي زندگي شما

يكي از مواردي كه امروزه در طراحي دكوراسيون در نظر گرفته مي‌شود، طراحي دكوراسيون داخلي است كه طرفداران خاص خودش را دارد. حتماً براي شما هم پيش‌آمده كه بخواهيد با تغيير طراحي داخلي محيط اطرافتان، رنگ‌ و ‌بويي جديد را به فضاي اطرافتان هديه دهيد. اگر قصد انجام اين كار را داريد، مي‌خواهيم مهم‌ترين نكاتي كه درباره طراحي دكوراسيون داخلي است را به شما در اين مقاله انتقال دهيم.

تعريف و ارائه يك تاريخچه از طراحي دكوراسيون داخلي

اگر بخواهيم تعريفي ساده از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه دهيم بايد بگوييم زماني كه شما در يك محيط منطبق بر سليقه و اهداف خود، كارهاي هنري خود را طوري اعمال مي‌كنيد كه بيشترين هماهنگي بين عناصر به وجود مي‌آيد، آنگاه مي‌توان ادعا كرد كه طراحي دكوراسيون داخلي را بهترين نحو ممكن انجام داده‌ايم. آنچه از اسناد تاريخي شكل گرفته است، نشان‌دهنده وجود آثاري مربوط به دكوراسيون داخلي است كه مربوط به زمان مصر باستان است كه تا به امروز دچار پيچيدگي و ظرافت‌هاي بيشتري درون خودش شده است.

تجسم خود را در طراحي دكوراسيون داخلي به كار ببريد

ممكن است كه طراحي داخلي منزل خود را به دست يك دكوراتور بسپاريد و خودتان در كناري ايستاده و منتظر يك دكوراسيون داخلي عالي شويد، بسيار خوب، ممكن است اين راه بيشتر بپسنديد اما توصيه ما به شما اين است كه فضاي زندگي خودتان را به دست خودتان ساخته‌وپرداخته كنيد. قبل از اينكه بخواهيد طراحي دكوراسيون داخلي خودتان را به دست يك دكوراتور بسپاريد ابتدا خودتان در ذهن، تجسم و تصور خود ببينيد كه دقيقاً از طراحي دكوراسيون داخلي فضاي اطرافتان چه چيزي را مي‌خواهيد؟ وقتي‌كه كاملاً تصميم گرفتيد حالا بايد طبق طراحي كه براي خود داشته‌ايد، كار را به دست متخصصان اين حوزه بسپاريد.

در قسمت‌هاي بالا سعي كرديم يك تعريف اوليه از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه داده باشيم و درنهايت يك نكته خيلي مهم را در ابتداي انجام طراحي داخلي برايتان گفتيم، در ادامه مي‌خواهيم نكات مهمي را درباره انواع طراحي دكوراسيون داخلي بر اساس فضاهاي مختلف را براي شما بيان كنيم. با ادامه اين مقاله همراه ما باشيد.

مخاطب خود را در طراحي دكوراسيون داخلي بشناسيد

اين مسئله بسيار حائز اهميت است. شما اگر درك درستي از مخاطب خود داشته باشيد، آنگاه تمامي عناصر به‌كاررفته در طراحي دكوراسيون داخلي خود را مطابق با سليقه او به كار خواهيد برد. مثلاً كساني كه در اهواز زندگي مي‌كنند، قطعاً گرايش‌هاي روانشناسي متفاوتي دارند تا كسي كه در به فرض در شيراز زندگي مي‌كند. شما مي‌توانيد با شركت‌هاي طراحي داخلي در اهواز نيز طراحي داخلي در شيراز ارتباط برقرار كرده و بتوانيد مطابق با سليقه مخاطب خود اقدام به طراحي دكوراسيون داخلي كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل خود را انجام دهيد

دقت كنيد كه قرار است ساليان سال در منزل خود زندگي كنيد پس در تمامي موارد زير كه ارائه مي‌كنيم بايد نهايت دقت و توجه را داشته باشيد. در كف‌پوش‌ها دقت داشته باشيد كه كيفيتي كه براي آن بكار مي‌بريد بسيار مهم است ضمن اينكه سعي كنيد از رنگ‌هاي روشن در ساختار آن استفاده كنيد. گاهي پهن كردن يك قالي قديمي در كف منزل، مي‌توان طراحي داخلي منزل را بسيار زيباتر كند. اگر قصد داريد كه فضاي منزل خود را بزرگ‌تر جلوه كند، توصيه ما اين است كه از رنگ‌هاي روشن در مبلمان خود استفاده كنيد. نكته‌اي ديگر درباره مبلمان اين است كه سعي كنيد كه مبلمان شما بدون منحني باشد چراكه بتوانيد آن را كاملاً در كنار ديوار قرار داده و استفاده حداكثري از فضا را براي طراحي دكوراسيون داخلي خود داشته باشيد. ميز ناهارخوري به دليل تجمع اعضاي خانواده و مهمانان بسيار مهم است كه در دكوراسيون داخلي درست طراحي شود. فضاي مناسبي در نظر بگيريد كه مهمانان شما بتوانند در آن به‌راحتي تردد داشته باشند ضمن اينكه در انتخاب رنگ و ساير اجزاي ميز اين دقت را داشته باشيد كه با همديگر هماهنگي داشته باشند. هيچ‌چيزي مثل نور طبيعي درخشش و شفافيت خودش را ندارد اما سعي كنيد در محل‌هايي مثل اتاق نشيمن، ميز ناهارخوري و آشپزخانه حتماً از نورهاي مصنوعي هم بهره ببريد. دقت كنيد كه در جلو پنجره‌ها از پرده‌هاي پارچه‌اي شفاف استفاده كنيد يا اينكه در ديوار از رنگ‌هاي شفاف استفاده كنيد تا بتوانيد انعكاس نور بهتري در فضاي خانه داشته باشيد.

ويلاي خود را با طراحي دكوراسيون داخلي جذاب كنيد

معمولاً سفر به ويلا براي گذراندن اوقات فراغت است لذا در موارد زير نكاتي را براي ايجاد لحظات خوش شما بيان خواهيم كرد. مثلاً در اتاق نشيمن مي‌توانيد از يك لوستر بزرگ، رنگ‌هاي روشن در ساختار پرده‌ها، مبلمان و ديوارها بهره ببريد. نورپردازي را حتماً در برنامه طراحي دكوراسيون داخلي خود قرار دهيد. گاهي يك نورپردازي اصولي و زيبا مي‌تواند طراحي داخلي ويلا را عالي جلوه دهد. اگر بالكن داريد، استفاده از نرده‌هاي چوبي يا فلزي با طرح‌هاي خاص را مي‌توانيد براي آن انتخاب كنيد. در اتاق‌خواب هم سعي كنيد محيطي سراسر آرامش را براي خود ايجاد كنيد. سعي كنيد كه در انتخاب رنگ تختخواب، رنگ مشابه كف‌پوش و ديوار را قرار دهيد. مي‌توانيد در كنار تختخواب هم از يك قفسه يا كمدي كوچك براي نگهداري وسايل خود استفاده كنيد. اگر عاشق طبيعت هستيد، سعي كنيد از عناصر آن حتماً در ساختار ويلاي خود بهره ببريد مثل استفاده از سنگ‌هاي درشتي كه گاه در بناي برخي ويلاها مشاهده مي‌كنيد و … طراحي داخلي در كيش و هزاران جزيره و شهرهاي اطراف دريا باعث شده تا شما بدون هيچ دغدغه‌اي بتوانيد ويلاهاي خود را همراه با طراحي دكوراسيون داخلي كنيد.

اداره‌اي جذاب‌تر با طراحي دكوراسيون داخلي

در طراحي دكوراسيون داخلي در محيط اداري اين نكته را در نظر بگيريد كه شما با دكوراسيون داخلي اداري به‌نوعي برند و خدمات خود را معرفي خواهيد كرد از طرفي شما در يك محيط بايد با مشتريان خود در ارتباط هم باشيد لذا داشتن فضايي گرم مي‌تواند بسيار به شما كمك كند. رنگ بسيار مي‌تواند برند شما را تحت تأثير قرار دهد مثلاً اگر محيط اداري شما خصوصي نيست و صاحب يك كار دولتي هستيد، مي‌توانيد از رنگ‌هايي مثل خاكستري يا سفيد استفاده كنيد كه نشان‌دهنده حالت خنثي است. نورپردازي يك عامل كليدي در طراحي دكوراسيون داخلي اداري است تا بتوانيد خستگي چشمان كاركنان را از كاركنان خود دور كنيد. فضاي مبلمان بسيار مهم است. مبلمان هم براي پذيرايي از مهمانتان خوب است هم اينكه به كارمندان خود اجازه مي‌دهيد تا در روز مدام پشت ميز و صندلي خود قرار نگيرند. دنبال فضايي زنده در دكوراسيون داخلي اداري خود هستيد؟ از گياهان، گل‌هاي زيبا و … در آن‌ها استفاده كنيد. استفاده از ميزها و قفسه‌ها و رنگ متناسب با فضا هم مي‌تواند طراحي داخلي اداري شما را زيباتر از قبل نمايد.

طراحي دكوراسيون داخلي در مطب پزشكان

اگر براي آرامش بيماران خود ارزش قائل هستيد، سعي كنيد كه در طراحي داخلي مطب خود از عنصر آرامش استفاده كنيد. بيمار شما نبايد احساس استرس داشته باشد. سعي كنيد كه در اتاق انتظار از امكاناتي مثل موسيقي‌هاي آرام، آكواريوم‌هاي ماهي، گياهان آپارتماني، مبلمان، رنگ‌هاي آرامش‌بخش و … استفاده كنيد. رنگ‌هايي كه مي‌تواند آرامش بيشتري را براي بيمار داشته باشد، آبي، سبز و سفيد است كه سعي كنيد در طراحي دكوراسيون داخلي خود بيشترين استفاده را از آن داشته باشيد. در طراحي داخلي مطب خود سعي نكنيد خيلي از نورپردازي‌هاي زياد استفاده كنيد. براي ايجاد حس آرامش و راحتي بيشتر سعي كنيد از نورهاي ملايم بيشتر استفاده كنيد.

مغازه و طراحي دكوراسيون داخلي در آن

دقت كنيد كه در طراحي داخلي مغازه به اين نكته توجه داشته باشيد كه حتماً فضايي را براي رفت‌وآمد مشتريان خود در نظر بگيريد. دقت داشته باشيد كه نورپردازي مي‌تواند نقطه قوت شما باشد لذا در حالت كلي فضاي تاريك ايجاد نكنيد چراكه اعتماد مشتريان از شما سلب خواهد شد ضمن اينكه اگر تأكيد شما براي خريد يك محصول ويژه است، سعي كنيد كه نورپردازي قوي بر روي آن داشته باشيد. اگر محصولي را براي كودكان در نظر گرفته‌ايد حتماً ارتفاع دسترسي به آن محصول را براي كودكان در نظر بگيريد. در ورودي به مغازه، اولين چيزي است كه شايد مشتري شما آن را مشاهده مي‌كند، لذا در انتخاب رنگ و طراحي آن دقت را داشته باشيد تا دكوراسيون داخلي مغازه را تكميل كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي را در ويترين هم لحاظ كنيد

شايد اولين چيزي كه مشتريان شما به آن نگاه مي‌كنند، ويترين مغازه شماست. مي‌توانيد از رنگ‌هاي تند در ساختار ويترين استفاده كنيد تا هر چه بيشتري مشتري را تحريك و به سمت شما بكشاند. در طراحي ويترين مغازه اين نكته را لحاظ كنيد كه خيلي آن را شلوغ نكنيد. توصيه ما به شما اين است كه از بهترين كالاهاي خود انتخاب كرده و با نورپردازي عالي بر روي آن‌ها، تمركز و توجه مشتري را به كالاي خود زياد كنيد. سعي نكنيد كه طراحي دكوراسيون داخلي را مثل ديگر مغازه‌ها در ويترين خود لحاظ كنيد. هر چه كه متفاوت‌تر باشيد خواهيد توانست بيشتر در كارتان موفق شده و مشتريان بيشتري را به سمت بكشانيد.

رستوراني با طعم طراحي دكوراسيون داخلي

اگر رستوران شما در كنار مسير رهگذران است، حتماً سعي كنيد از ساختار پنجره‌هايي استفاده كنيد كه بتوانند رهگذران با نگاه به درون آن، جذب طراحي دكوراسيون داخلي شما شوند. تمام تلاش خود را در طراحي داخلي رستوران بايد انجام دهيد تا مشتري احساس راحتي داشته باشد. اختصاص يك فضاي كافي براي رفت‌وآمد، صندلي‌هاي با نشيمن راحت، موسيقي‌هاي آرام و با لطافت، ساختار گل و گياه و … همگي مي‌تواند در ارضاي هر چه بيشتر سليقه مشتري شما كمك كند. در انتخاب رنگ اين نكته را در نظر بگيريد كه بسته به سليقه شما و مشترياني كه داريد بايد اين رنگ را انتخاب كنيد. گاهي دوست داريد كه فضايي آرامي را ايجاد كنيد كه لازم است كمي از نورپردازي خود كاسته و رنگ‌هاي تيره‌تري را در ساختار خود به كار ببريد اما گاهي هم دوست داريد حس تحريك را در مشتري خود زنده نگه داريد كه لازم است كه از رنگ‌هاي تند بيشتري استفاده نماييد.

مغازه طلافروشي و طراحي دكوراسيون داخلي

سعي كنيد كه در ويترين خود بهترين اجناس خود را قرار دهيد و نورپردازي عالي بر روي آن‌ها داشته باشيد تا مشتري بتواند با تمام جزئيات كالاي شما آشنا شود. در طراحي داخلي طلا فروشي مهم است كه علاوه بر استفاده از تمامي فاكتورهاي لازم در طراحي دكوراسيون داخلي، از شاخص‌هايي كه امنيت را هم به شما هديه مي‌دهند استفاده كنيد چراكه مشتريان شما اعتماد بيشتري را به شما خواهند داشت. سعي كنيد در انتخاب رنگ در طراحي دكوراسيون داخلي خود به نظر مخاطبان خود يعني خانم‌ها بيشترين احترام را بگذاريد لذا سعي كنيد با انجام مطالعاتي به اين موضوع پي ببريد كه خانم‌ها از چه رنگي بيشترين تأثير را مي‌برند و سپس در طلافروشي خود آن را بكار ببريد.

تصوير 12

بازسازي ساختمان را با طراحي دكوراسيون داخلي همراه كنيد

اگر از فضايي كه در آن هستيد، خسته شده و مي‌خواهيد تنوعي را در آن بدهيد، لازم است كه فكري درباره بازسازي آن فضا به همراه يك طراحي دكوراسيون داخلي باشيد. دقت كنيد كه در طراحي دكوراسيون داخلي فقط استفاده از رنگ‌ها، ابزار و … مطرح نيست. گاهي شما مي‌توانيد يك فضاي بي‌روح و بي‌استفاده را با دكوراسيون داخلي، رنگ ‌و بوي ديگري ببخشيد. توصيه ما به شما اين است كه اگر قصد بازسازي منزل يا فضاي كاري خود را داريد، حتماً فضاهايي كه تا الآن توجه كمتري به آن داشته‌ايد را لحاظ كرده و بعد از طراحي يك ساختار براي آن‌ها در ذهن خود و سپس با مشورت با يك دكوراتور مي‌توانيد بازسازي ساختمان خود را تحقق ببخشيد.

طراحي دكوراسيون داخلي خود را به شركت طراحي داخلي بسپاريد

امروزه با توجه به ابعاد گوناگوني كه در حوزه طراحي و معماري وجود داشته و طرح‌هاي سنتي و مدرن زيادي در حال گسترش است، شركت‌هاي زيادي هم در امر طراحي دكوراسيون داخلي مشغول به فعاليت هستند كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. در ابتدا بايد تعيين كنيد كه طراحي دكوراسيون شما براي چه فضايي است. براي منزل يا مغازه يا رستوران و … خود مي‌خواهيد يا هر چيز ديگري و بعدازآن تنها كافي است كه با شركت‌هاي مختلف ارتباط برقرار كرده و كار خود را سفارش دهيد.

نتيجه‌گيري

در اين مقاله درباره فضاهاي مختلف و نكات مهم در طراحي دكوراسيون داخلي هر يك بيان كنيم. شما اگر قصد استفاده از طراحي دكوراسيون داخلي داريد، مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد كه با دكوراسيون داخلي زيباتر و جذاب‌تر، چشم‌اندازي زيباتر را از محيط اطرافتان به خودتان هديه دهيد.

طراحي داخلي رستوران

طراحي دكوراسيون داخلي و تنوعي لازم در فضاي زندگي شما

يكي از مواردي كه امروزه در طراحي دكوراسيون در نظر گرفته مي‌شود، طراحي دكوراسيون داخلي است كه طرفداران خاص خودش را دارد. حتماً براي شما هم پيش‌آمده كه بخواهيد با تغيير طراحي داخلي محيط اطرافتان، رنگ‌ و ‌بويي جديد را به فضاي اطرافتان هديه دهيد. اگر قصد انجام اين كار را داريد، مي‌خواهيم مهم‌ترين نكاتي كه درباره طراحي دكوراسيون داخلي است را به شما در اين مقاله انتقال دهيم.

تعريف و ارائه يك تاريخچه از طراحي دكوراسيون داخلي

اگر بخواهيم تعريفي ساده از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه دهيم بايد بگوييم زماني كه شما در يك محيط منطبق بر سليقه و اهداف خود، كارهاي هنري خود را طوري اعمال مي‌كنيد كه بيشترين هماهنگي بين عناصر به وجود مي‌آيد، آنگاه مي‌توان ادعا كرد كه طراحي دكوراسيون داخلي را بهترين نحو ممكن انجام داده‌ايم. آنچه از اسناد تاريخي شكل گرفته است، نشان‌دهنده وجود آثاري مربوط به دكوراسيون داخلي است كه مربوط به زمان مصر باستان است كه تا به امروز دچار پيچيدگي و ظرافت‌هاي بيشتري درون خودش شده است.

تجسم خود را در طراحي دكوراسيون داخلي به كار ببريد

ممكن است كه طراحي داخلي منزل خود را به دست يك دكوراتور بسپاريد و خودتان در كناري ايستاده و منتظر يك دكوراسيون داخلي عالي شويد، بسيار خوب، ممكن است اين راه بيشتر بپسنديد اما توصيه ما به شما اين است كه فضاي زندگي خودتان را به دست خودتان ساخته‌وپرداخته كنيد. قبل از اينكه بخواهيد طراحي دكوراسيون داخلي خودتان را به دست يك دكوراتور بسپاريد ابتدا خودتان در ذهن، تجسم و تصور خود ببينيد كه دقيقاً از طراحي دكوراسيون داخلي فضاي اطرافتان چه چيزي را مي‌خواهيد؟ وقتي‌كه كاملاً تصميم گرفتيد حالا بايد طبق طراحي كه براي خود داشته‌ايد، كار را به دست متخصصان اين حوزه بسپاريد.

در قسمت‌هاي بالا سعي كرديم يك تعريف اوليه از طراحي دكوراسيون داخلي ارائه داده باشيم و درنهايت يك نكته خيلي مهم را در ابتداي انجام طراحي داخلي برايتان گفتيم، در ادامه مي‌خواهيم نكات مهمي را درباره انواع طراحي دكوراسيون داخلي بر اساس فضاهاي مختلف را براي شما بيان كنيم. با ادامه اين مقاله همراه ما باشيد.

مخاطب خود را در طراحي دكوراسيون داخلي بشناسيد

اين مسئله بسيار حائز اهميت است. شما اگر درك درستي از مخاطب خود داشته باشيد، آنگاه تمامي عناصر به‌كاررفته در طراحي دكوراسيون داخلي خود را مطابق با سليقه او به كار خواهيد برد. مثلاً كساني كه در اهواز زندگي مي‌كنند، قطعاً گرايش‌هاي روانشناسي متفاوتي دارند تا كسي كه در به فرض در شيراز زندگي مي‌كند. شما مي‌توانيد با شركت‌هاي طراحي داخلي در اهواز نيز طراحي داخلي در شيراز ارتباط برقرار كرده و بتوانيد مطابق با سليقه مخاطب خود اقدام به طراحي دكوراسيون داخلي كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي منزل خود را انجام دهيد

دقت كنيد كه قرار است ساليان سال در منزل خود زندگي كنيد پس در تمامي موارد زير كه ارائه مي‌كنيم بايد نهايت دقت و توجه را داشته باشيد. در كف‌پوش‌ها دقت داشته باشيد كه كيفيتي كه براي آن بكار مي‌بريد بسيار مهم است ضمن اينكه سعي كنيد از رنگ‌هاي روشن در ساختار آن استفاده كنيد. گاهي پهن كردن يك قالي قديمي در كف منزل، مي‌توان طراحي داخلي منزل را بسيار زيباتر كند. اگر قصد داريد كه فضاي منزل خود را بزرگ‌تر جلوه كند، توصيه ما اين است كه از رنگ‌هاي روشن در مبلمان خود استفاده كنيد. نكته‌اي ديگر درباره مبلمان اين است كه سعي كنيد كه مبلمان شما بدون منحني باشد چراكه بتوانيد آن را كاملاً در كنار ديوار قرار داده و استفاده حداكثري از فضا را براي طراحي دكوراسيون داخلي خود داشته باشيد. ميز ناهارخوري به دليل تجمع اعضاي خانواده و مهمانان بسيار مهم است كه در دكوراسيون داخلي درست طراحي شود. فضاي مناسبي در نظر بگيريد كه مهمانان شما بتوانند در آن به‌راحتي تردد داشته باشند ضمن اينكه در انتخاب رنگ و ساير اجزاي ميز اين دقت را داشته باشيد كه با همديگر هماهنگي داشته باشند. هيچ‌چيزي مثل نور طبيعي درخشش و شفافيت خودش را ندارد اما سعي كنيد در محل‌هايي مثل اتاق نشيمن، ميز ناهارخوري و آشپزخانه حتماً از نورهاي مصنوعي هم بهره ببريد. دقت كنيد كه در جلو پنجره‌ها از پرده‌هاي پارچه‌اي شفاف استفاده كنيد يا اينكه در ديوار از رنگ‌هاي شفاف استفاده كنيد تا بتوانيد انعكاس نور بهتري در فضاي خانه داشته باشيد.

ويلاي خود را با طراحي دكوراسيون داخلي جذاب كنيد

معمولاً سفر به ويلا براي گذراندن اوقات فراغت است لذا در موارد زير نكاتي را براي ايجاد لحظات خوش شما بيان خواهيم كرد. مثلاً در اتاق نشيمن مي‌توانيد از يك لوستر بزرگ، رنگ‌هاي روشن در ساختار پرده‌ها، مبلمان و ديوارها بهره ببريد. نورپردازي را حتماً در برنامه طراحي دكوراسيون داخلي خود قرار دهيد. گاهي يك نورپردازي اصولي و زيبا مي‌تواند طراحي داخلي ويلا را عالي جلوه دهد. اگر بالكن داريد، استفاده از نرده‌هاي چوبي يا فلزي با طرح‌هاي خاص را مي‌توانيد براي آن انتخاب كنيد. در اتاق‌خواب هم سعي كنيد محيطي سراسر آرامش را براي خود ايجاد كنيد. سعي كنيد كه در انتخاب رنگ تختخواب، رنگ مشابه كف‌پوش و ديوار را قرار دهيد. مي‌توانيد در كنار تختخواب هم از يك قفسه يا كمدي كوچك براي نگهداري وسايل خود استفاده كنيد. اگر عاشق طبيعت هستيد، سعي كنيد از عناصر آن حتماً در ساختار ويلاي خود بهره ببريد مثل استفاده از سنگ‌هاي درشتي كه گاه در بناي برخي ويلاها مشاهده مي‌كنيد و … طراحي داخلي در كيش و هزاران جزيره و شهرهاي اطراف دريا باعث شده تا شما بدون هيچ دغدغه‌اي بتوانيد ويلاهاي خود را همراه با طراحي دكوراسيون داخلي كنيد.

اداره‌اي جذاب‌تر با طراحي دكوراسيون داخلي

در طراحي دكوراسيون داخلي در محيط اداري اين نكته را در نظر بگيريد كه شما با دكوراسيون داخلي اداري به‌نوعي برند و خدمات خود را معرفي خواهيد كرد از طرفي شما در يك محيط بايد با مشتريان خود در ارتباط هم باشيد لذا داشتن فضايي گرم مي‌تواند بسيار به شما كمك كند. رنگ بسيار مي‌تواند برند شما را تحت تأثير قرار دهد مثلاً اگر محيط اداري شما خصوصي نيست و صاحب يك كار دولتي هستيد، مي‌توانيد از رنگ‌هايي مثل خاكستري يا سفيد استفاده كنيد كه نشان‌دهنده حالت خنثي است. نورپردازي يك عامل كليدي در طراحي دكوراسيون داخلي اداري است تا بتوانيد خستگي چشمان كاركنان را از كاركنان خود دور كنيد. فضاي مبلمان بسيار مهم است. مبلمان هم براي پذيرايي از مهمانتان خوب است هم اينكه به كارمندان خود اجازه مي‌دهيد تا در روز مدام پشت ميز و صندلي خود قرار نگيرند. دنبال فضايي زنده در دكوراسيون داخلي اداري خود هستيد؟ از گياهان، گل‌هاي زيبا و … در آن‌ها استفاده كنيد. استفاده از ميزها و قفسه‌ها و رنگ متناسب با فضا هم مي‌تواند طراحي داخلي اداري شما را زيباتر از قبل نمايد.

طراحي دكوراسيون داخلي در مطب پزشكان

اگر براي آرامش بيماران خود ارزش قائل هستيد، سعي كنيد كه در طراحي داخلي مطب خود از عنصر آرامش استفاده كنيد. بيمار شما نبايد احساس استرس داشته باشد. سعي كنيد كه در اتاق انتظار از امكاناتي مثل موسيقي‌هاي آرام، آكواريوم‌هاي ماهي، گياهان آپارتماني، مبلمان، رنگ‌هاي آرامش‌بخش و … استفاده كنيد. رنگ‌هايي كه مي‌تواند آرامش بيشتري را براي بيمار داشته باشد، آبي، سبز و سفيد است كه سعي كنيد در طراحي دكوراسيون داخلي خود بيشترين استفاده را از آن داشته باشيد. در طراحي داخلي مطب خود سعي نكنيد خيلي از نورپردازي‌هاي زياد استفاده كنيد. براي ايجاد حس آرامش و راحتي بيشتر سعي كنيد از نورهاي ملايم بيشتر استفاده كنيد.

مغازه و طراحي دكوراسيون داخلي در آن

دقت كنيد كه در طراحي داخلي مغازه به اين نكته توجه داشته باشيد كه حتماً فضايي را براي رفت‌وآمد مشتريان خود در نظر بگيريد. دقت داشته باشيد كه نورپردازي مي‌تواند نقطه قوت شما باشد لذا در حالت كلي فضاي تاريك ايجاد نكنيد چراكه اعتماد مشتريان از شما سلب خواهد شد ضمن اينكه اگر تأكيد شما براي خريد يك محصول ويژه است، سعي كنيد كه نورپردازي قوي بر روي آن داشته باشيد. اگر محصولي را براي كودكان در نظر گرفته‌ايد حتماً ارتفاع دسترسي به آن محصول را براي كودكان در نظر بگيريد. در ورودي به مغازه، اولين چيزي است كه شايد مشتري شما آن را مشاهده مي‌كند، لذا در انتخاب رنگ و طراحي آن دقت را داشته باشيد تا دكوراسيون داخلي مغازه را تكميل كنيد.

طراحي دكوراسيون داخلي را در ويترين هم لحاظ كنيد

شايد اولين چيزي كه مشتريان شما به آن نگاه مي‌كنند، ويترين مغازه شماست. مي‌توانيد از رنگ‌هاي تند در ساختار ويترين استفاده كنيد تا هر چه بيشتري مشتري را تحريك و به سمت شما بكشاند. در طراحي ويترين مغازه اين نكته را لحاظ كنيد كه خيلي آن را شلوغ نكنيد. توصيه ما به شما اين است كه از بهترين كالاهاي خود انتخاب كرده و با نورپردازي عالي بر روي آن‌ها، تمركز و توجه مشتري را به كالاي خود زياد كنيد. سعي نكنيد كه طراحي دكوراسيون داخلي را مثل ديگر مغازه‌ها در ويترين خود لحاظ كنيد. هر چه كه متفاوت‌تر باشيد خواهيد توانست بيشتر در كارتان موفق شده و مشتريان بيشتري را به سمت بكشانيد.

رستوراني با طعم طراحي دكوراسيون داخلي

اگر رستوران شما در كنار مسير رهگذران است، حتماً سعي كنيد از ساختار پنجره‌هايي استفاده كنيد كه بتوانند رهگذران با نگاه به درون آن، جذب طراحي دكوراسيون داخلي شما شوند. تمام تلاش خود را در طراحي داخلي رستوران بايد انجام دهيد تا مشتري احساس راحتي داشته باشد. اختصاص يك فضاي كافي براي رفت‌وآمد، صندلي‌هاي با نشيمن راحت، موسيقي‌هاي آرام و با لطافت، ساختار گل و گياه و … همگي مي‌تواند در ارضاي هر چه بيشتر سليقه مشتري شما كمك كند. در انتخاب رنگ اين نكته را در نظر بگيريد كه بسته به سليقه شما و مشترياني كه داريد بايد اين رنگ را انتخاب كنيد. گاهي دوست داريد كه فضايي آرامي را ايجاد كنيد كه لازم است كمي از نورپردازي خود كاسته و رنگ‌هاي تيره‌تري را در ساختار خود به كار ببريد اما گاهي هم دوست داريد حس تحريك را در مشتري خود زنده نگه داريد كه لازم است كه از رنگ‌هاي تند بيشتري استفاده نماييد.

مغازه طلافروشي و طراحي دكوراسيون داخلي

سعي كنيد كه در ويترين خود بهترين اجناس خود را قرار دهيد و نورپردازي عالي بر روي آن‌ها داشته باشيد تا مشتري بتواند با تمام جزئيات كالاي شما آشنا شود. در طراحي داخلي طلا فروشي مهم است كه علاوه بر استفاده از تمامي فاكتورهاي لازم در طراحي دكوراسيون داخلي، از شاخص‌هايي كه امنيت را هم به شما هديه مي‌دهند استفاده كنيد چراكه مشتريان شما اعتماد بيشتري را به شما خواهند داشت. سعي كنيد در انتخاب رنگ در طراحي دكوراسيون داخلي خود به نظر مخاطبان خود يعني خانم‌ها بيشترين احترام را بگذاريد لذا سعي كنيد با انجام مطالعاتي به اين موضوع پي ببريد كه خانم‌ها از چه رنگي بيشترين تأثير را مي‌برند و سپس در طلافروشي خود آن را بكار ببريد.

تصوير 12

بازسازي ساختمان را با طراحي دكوراسيون داخلي همراه كنيد

اگر از فضايي كه در آن هستيد، خسته شده و مي‌خواهيد تنوعي را در آن بدهيد، لازم است كه فكري درباره بازسازي آن فضا به همراه يك طراحي دكوراسيون داخلي باشيد. دقت كنيد كه در طراحي دكوراسيون داخلي فقط استفاده از رنگ‌ها، ابزار و … مطرح نيست. گاهي شما مي‌توانيد يك فضاي بي‌روح و بي‌استفاده را با دكوراسيون داخلي، رنگ ‌و بوي ديگري ببخشيد. توصيه ما به شما اين است كه اگر قصد بازسازي منزل يا فضاي كاري خود را داريد، حتماً فضاهايي كه تا الآن توجه كمتري به آن داشته‌ايد را لحاظ كرده و بعد از طراحي يك ساختار براي آن‌ها در ذهن خود و سپس با مشورت با يك دكوراتور مي‌توانيد بازسازي ساختمان خود را تحقق ببخشيد.

طراحي دكوراسيون داخلي خود را به شركت طراحي داخلي بسپاريد

امروزه با توجه به ابعاد گوناگوني كه در حوزه طراحي و معماري وجود داشته و طرح‌هاي سنتي و مدرن زيادي در حال گسترش است، شركت‌هاي زيادي هم در امر طراحي دكوراسيون داخلي مشغول به فعاليت هستند كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. در ابتدا بايد تعيين كنيد كه طراحي دكوراسيون شما براي چه فضايي است. براي منزل يا مغازه يا رستوران و … خود مي‌خواهيد يا هر چيز ديگري و بعدازآن تنها كافي است كه با شركت‌هاي مختلف ارتباط برقرار كرده و كار خود را سفارش دهيد.

نتيجه‌گيري

در اين مقاله درباره فضاهاي مختلف و نكات مهم در طراحي دكوراسيون داخلي هر يك بيان كنيم. شما اگر قصد استفاده از طراحي دكوراسيون داخلي داريد، مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد كه با دكوراسيون داخلي زيباتر و جذاب‌تر، چشم‌اندازي زيباتر را از محيط اطرافتان به خودتان هديه دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 2973
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی